Lizi - Dagen tankar....

... Jag hade inte bättre att skriva som rubrik x) men den ska nog duga ;)

Just nu sitter jag i skolan har håla fram till klockan 14:10 och klockan är nu ungefär 11:30... I vanliga fall har jag en håla på en timme bara men nu hade vi även en inställd lektion. Som tur var är det inte så lång dag idag... slutar 15:10 =) Igentligen slutar jag 16:40 men vi behöver inte gå på den sista lektionen :D

Nu har jag haft mitt körkort i en vecka! :D Och det känns helt underbart! Jag hämtade ut körkortet i fredgas =) Blev inte speciellt bra på bilden men det är mitt körkort i alla fall! :D
Jag har kört en del på denna veckan :) I fredags efter att jag häntade körkortet körde jag till skolan :)
Det är verkligen en frihet att ha körkort och det är super skönt att slippa plugga till det för nu känns det som att läxorna börjar rulla in... har haft en lugn period men den är nog tyvär slut nu... :/

Men nu ska jag se om jag hittar något annat jag kan roa mig med här i skolan ett par timmar xD :/

Ha en super bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0