Elin - Belgien del 3 - "husvisning"


Såhär såg min värdfamiljs hus ut från sidan


Framifrån, fast de bodde bara på övervåningen

De bodde granne med en fabrik

grannarna

En slingrig trappa, tror inte ens man ser botten på denna bilden

Saker i hela trappan hade dem ( min väska och mina skor)

Vardagsrummet, jag undrar om de hade bytat gardiner och allt för allt var väldigt Sverige inspirerat x)

Deras kök, vi åt dock i vardagsrummet

deras kontor

Duschen, som ni ser så hade de blommor överallt, till och med på duschens tak så det stack liksom ner lite kvistar i själva duschen x)

Toaletten

Min "tvillings" rum där jag sov.

Allt var väldigt plottrigt, det fanns saker precis överallt. Allt kändes väldigt litet men det var väldigt hemtrvligt och mysigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0