Elin - Belgien del 5 - louvain + sista kvällen och hemresa


Lina, Amanda och Ida på rundvandringen i louvain

En stor byggnad med en massa ...

...sådana här figurer överallt på hela byggnaden

Guiden berättade en massa om stadens historia

Den gamla muren som hade gått runt staden

Två killar som vi pratade med på bussresan. De frågade om vi åt mycket potatis i Sverige och så började dem kalla Thomas (vår lärare) för Mr. Potatoe :P

Min värdfamilj

Cissi och Amanda på partyt på kvällen i deras gymnastiksal

Ebba

Ebba och Yasmine

Precis innan vi svenska skulle hoppa på tåget som skulle ta oss til bryssel (hemresa)

Köpte denna lilla fanta burk för 26 spänn bara för att den var söt

Köpte även Magnum Gold för 26 spänn. Ja flygplatsen typ rånade mig x)

Amanda la sig på golvet och sov lite

Emmy och Sanna i väntan på att få gå på planet

Jenny

Amanda gav tummen upp för att flyga

Sandra läste historia (tror hon skulle ha historia prov)

Amanda satt på golvet för hon orkade inte stå :P

Så, dessa bilderna som jag har lagt upp i fem delar är ungefär en sammanfattning om vad vi har gjort under påskveckan i Belgien. Vi hade super roligt och skulle gärna göra om allt en gång till. Nu ser jag fram emot augusti då alla svenskars belgar kommer hit till Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0