Elin - dagarna rullar vidare

Idag känns det inte lika stressigt längre, kommer väll till helgen då det är en massa som ska pluggas på, specielt till matteprovet och nationella engelska.

Dagen idag har varit lugn och vi har inte gjort så mycket. Efter skolan var det hjärt och lungräddnings kurs så nu har jag tagit "examen" i det så nu kan ni gå och få hjärtstillestånd för då kan jag rädda er :D.

Pappa håller just nu på att riva farstun för det ska vi bygga om nu tills hunden kommer så att det inte blir så trångt när man kommer inte genom ytterdörren. Det kommer bli så fiiiiiint :D.

Nu ska jag fortsätta skriva lite på en redovisning som Masaiier. Det är jätte intressant att läsa om deras kultur och traditioner. Om ni har något bra tips på hur jag kan lägga upp redovisningen får ni gärna säga det till mig för det har jag inte kommit på än.

Vad har ni hittat på idag?

kraaaamisar

Kommentarer
Postat av: Elin svarar

haha aa jag anade att det var ett ganska stort rykte, men man blir ju ändå rädd :/ tycker det är helt sjukt av den som nu gjort det med geten och den som spridit runt ryktet också för den delen att göra ngt sånt här.. Men det finns ju sjuka människor! :P

2010-04-22 @ 21:52:54
URL: http://elinmared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0