Elin - dagen rann iväg

Herregud, det har varit fullt upp hela dagen. Skolan och träningen har tagit upp min dag idag. Jag fick reda på mitt provresultat från matteprovet i måndags och jag KLARADE DET, hörde ni ? JAG KLARADE DET. Ni kan nog inte förstå hur glad jag är. Även fast det bara va g så är jag otroligt nöjd eftersom jag brukar få IG. Resten av dagen har vid diskuterat vad som är manligt och kvinnlig och fortsatt spela in filmen till samhällen och räknat matte. Direkt efter skolan var jag hemma om och vände och slängde i mig mat och stack sedan iväg till Friskis och Svettis, tränade ett pass som var jätte tråkigt, så ansträngde mig inte så mycket. Istället när jag kom hem gick jag och syskonen ut och joggade en runda.

Sen har jag städat mitt rum, rensat min gadrob och skickat pappa till att hämta alla nummerlappar till vårruset som är nästa vecka.

Nu ska jag ta och läsa lite inför nationella provet i engelska imorgon. Önska mig lycka till för det lär behövas.


Jag saknar kreta och sommaren.


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Ja, som timglas då? :) Det är riktigt snyggt!

2010-04-29 @ 00:16:33
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Cissi :)

naww :D Tack Elin va gullig du e :D

2010-04-29 @ 18:04:39
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0