Elin - varit på flygande fot

Har varit på flygande fot hela dagen. Mamma drog upp mig klockan tio och sa att vi skulle åka till torup för att titta på valparna. Tog ett tag att köra dit så passade på att plugga lite på samhäll (EU) och psykologi (anorexi & bulimi). Valparna var hur söta som helst, jag kunde inte slita blickarna från de tre små knytena som halkade runt på det hala golvet som tre som bambisar. I alla fall så kommer vi få reda på nästa vecka vem det är av de två hanarna som ska få flytta hem till oss.


En hane och en tik

Båda hanarna
 
En av hanarna                                                                                      någon av dessa små ska vi ha

Den andra hanen

Efter det lilla mötet med valparna åkte vi vidare till Ikea. Från Ikea fick ett påslakansätt, fem lådor och lite chokladbollar följa med hem.

Nu sitter jag här framför tv;n och tittar på körslaget för det finns absolut inget annat att titta på. Funderar på om jag ska orka slita mig från soffan och sätta på en film istället. (Nää, det orkar jag inte x))

Vad ska ni alla hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0