Elin - jordgubbar doppade i choklad

Det var egentligen meningen att jag skulle äta det ikväll till vår lilla hemmabio. Hade handlat hem massa jordgubbar och choklad och när jag plockar fram och smakar på jordgubbarna är dem helt smaklösa. De smakade alltså ingenting och det var inte gott. Istället plockade jag både fram ostbågar och godis som tröst för att jordgubbarna inte var goda och nu sitter jag här och mår illa. På hemmabion idag visades båda arn-filmerna och de var hur bra som helst. Helt klart min typ av film. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara vad dem handlade om men typ om krig mellan ätterna (stavning?) i Sverige för länge länge sedan.

Skolan idag var helt okej, inte så värst jobbigt utan mer så lamt att man verkligen höll på att somna mitt på lektionen. Efter skolan tog jag och Amanda bussen in til stan och gick och kollade i lite affärer. Amanda handlade ett supercoolt nagellack och jag handlade bara en massa onödiga saker. (som jag oftast alltid gör).

Jag landade väl hemma runt tre tiden, snackade lite med mamma och pappa och sen så tittade jag på tv, eller jag sov till halv åtta.. Haha. snacka om att vara trött.

Ikväll har jag somsagt tittat på film och myst lite och nu ska jag krypa till sängs för det är en ny dag imorgon med en massa som ska göras.
Städa rummer
Städa gradroben
Plugga matte + människan socialt och kulturellt

dettta är då det tråkiga och det roliga är
Träna på friskis och svettis
Bio med Amanda, Matilda och en tjej till. Remember me tror jag det var vi skulle se.

Nä, godnatt då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0