Elin - några(20) timmar kvar till......

Nu är det inte alls lång tid kvar tills jag och Amanda åker iväg till Beligen. Det ska bli så sjukt roligt men ändå är jag mega nervös. Liksom tänk att bo i en familj som man aldrig har träffat. Det är det jag är mest nervös för, att träffa familjen. Men som jag sa innan så kommer det bli super roligt. Det är inte heller bara Belgien och Sverige som kör studentutbyta utan det är länder från hela världen, bland annar grekland och Italien (tror jag).

Mamma kommer snart hem från läkaren med lillassystern, hon har brutit eller stukat ett av sitt finger :( Sen så ska vi åka in till stan och ska jag köpa ett par skor och sen bär det av hem och då är det dags att sätta igång och packa massa grejs.
  Jag ska även hinna med att jobbstäda dagis och packa in alla presenter som jag köpt till min Belg.

Så påsklovet kommer jag spendera i Belgien och när jag kommer hem nästa fredag så har min pappa kommit hem "för alltid" från Kosovo och sen på söndag så åker vi vidare till Sälen och åker skidor. Det ska bli så grymt skönt att kunna susa ner för backen och inte tänka på någonting.

Ska ni hitta på något roligt under påsken? :D


Kommentarer
Postat av: Nicco

HA SÅ HIMLA KUL!! :D <3

2010-04-01 @ 18:50:50
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: Elin

ha de så kul och hälsa belgien från mig! ;D

2010-04-01 @ 23:34:26
URL: http://elinmared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0