Elin - Nu är det dags att krypa till kos

Efter en hel dags bilresa, även fast man sover nästan hela vägen är man trött. Sitter just nu och tittar på slutet av a cinderellastory och ska sen krypa ner och sova hela natten i min egna mjuka härliga säng.

Somsagt var så har jag suttit i bilen hela dagen och vi kom hem vid sju tiden, jag började direkt städa både mitt rum och badrummet eftersom de både hade blivit övertagna av mina små kompisar dammråttorna, toffsan, smulis, fisis, och fia. haha, hur stökigt har man inte om man till och med börjat döpa sina dammråttor.
Nu har de i alla fall fått flytta ner i lilla dammsugarpåsen tillsammans med allt annat smuts :P


Mer har jag inte gjort ikväll och imorgon bär det av till skolan som vanligt. Ska bli underbart att träffa alla igen eftersom jag inte gjort det på ungefär 14 dagar. 

Hoppas ni har haft underbara dagar och förhoppningsvis så kommer det bli lite bättre bland inläggen här för min del :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0