Elin - skola = ingen tid för bloggen

Just nu har jag fullt upp i skolan, en massa arbeten som ska lämnas in och en massa prov som det ska pluggas på. På detta är det långa dagar i skolan till ungefär 4 varje dag. (jag är inte hemma förrens då i alla fall).

Idag har har den sett ut så här;

Yrkesmässa hela förmiddagen på kattegattgymnasiet
Lunch på Sandys med Amanda och Anna
Skola till halv fyra
Buss hem (ca1h)
Hem och fixa mellanmål 
Plugga

detta är det som jag har hunnit med idag, jag hade velat hunnit med och tränat men det fanns inte en chans i hela världen att jag skulle hinna det om jag inte hade velat sitta med plugget till klockan tre inatt.

Nu har jag i alla fall jobbat av hälften av det som ska göras och är ganska nöjd med mig själv så nu ska jag unna mig en hel natts sömn. Imorgon ringer klockan 06.00 phhuuu jag orkar inte :(

haft en bra dag idag? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0