Elin - zebra naaails och stomp the yard


Såhär blev mina naglar häromdagen. Det ska se ut som zebraränder men det ser faktiskt lite ut som dalmatinprickar nu när jag tittar närmare.

Idag i skolan var vi på en timmes debatt om MUF VS SSU (tror det hette så). Jag är inte så insatt i politiken och kan därför inte heller säga vilket parti jag står på då jag fattade nada komplada under diskutionen. Vi slapp i alla fall en lektion och det var det väll värt.

Efter skolan gick jag och Amanda till torget och köpte avokado som jag precis satt och smaskade på och nu sitter jag och äter havrefras. Haha

Nu ska jag och Amanda titta på stomp the yard och sen är det väll sängen som väntar.



Haft en bra dag idag?


Kommentarer
Postat av: Daniel

oj såna fina naglar vill jag ha!!!

2010-04-28 @ 08:50:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0