Elin - Måndag 26/4

Tjooosan alla fiskoooovar :)

Hur har ni haft det idag? Själv har jag haft en väldigt bra dag, ganska lugn och roligt. Amanda, Anna och jag började filma in till vår film som ska vara klar nästa vecka. Det är inom samhällskunskapen och ska handla om barnmisshandel. Tror att det kommer bli super bra faktiskt.

Resten av dagen har jag sovit, ja ni hörde rätt igen. Jag sov i hela två timmar och jag vetefan om jag kommer kunna somna ikväll. Jag undrar hur många timmar av en vecka jag sover.

Nu ska jag som Ida titta på Svenska Hollywoodfruar. Det som är roligt med det programmet är att se hur blåsta dem är. Jag undrar om dem spelar eller om de är så blåsta som de verkar.


I går målade jag också mina naglar i zebra mönster. Tagit bilder och massa men kameran la av och måste laddas så därför får ni inte se hur det ser ut förrens batteriet är laddat igen. Typ ikväll. Ni får nöja er med en bild på en zebra så länge. Jag och några vänner satt också och diskuterade hur ränderna på en zebra såg ut och här får vi svaret.

 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hejhej!

Jag har just skrivit ihop ett diskussions-inlägg i min blogg angående tattoo's.

Jag har själv tatueringar och tycker det är sjukt snyggt!



vad tycker du om tatueringar - hiss eller diss?

Har du någon tattoo?

Om du har det har den någon speciell betydelse?



Kika gärna in i min blogg och lämna ett avtryck i detta inlägg: http://saabiina.blogg.se/2010/april/26-april-10-diskussions-inlagg-12.html



jag kommer senare att skriva ihop en liten sammanfattning där jag länkar personer med tatueringar - om de skickar en bild på den till mig som jag då lägger upp och länkar genom - eller om någon lämnar en lite fyndig kommentar ;)

Tack på förhand!

Kram /sabina & Leon

2010-04-26 @ 23:58:11
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0