Ida - Hemma från helvetet

Haha nej, så farligt var det inte.
Faktum är att praktiken var riktigt kul och faktiskt riktigt intressant, blev inte alls som jag trodde. Tänkte lägga upp ett litet inlägg om det senare (eventuellt ett tillsammans med min käre vän Petra, som ju också var med) ;D
Så länge kan ni få hålla till godo med dessa goda nyheter - jag har blivit uttagen att delta i nomineringsfasen för yourmoda.se' tävling "designa ditt drömskyltfönster" - wohoo!

Okej, det var goda nyheter för mig åtminstone...


Japp, det är jag, woow! För den nyfikne, spana in
http://www.yourmoda.se/ för mer information om tävlingen samt större
bild på mitt bidrag. (Och de andra två finalisterna såklart!)

Nu blire nog lite tv-time, men hörs förmodligen senare idag eller åtminstonde imorgon.
Ska bli bättre på att uppdatera, snart ska jag väl orka fixa bredbandet, haha. (Japp, det är jag som är familjens "teknikmaster", tyvärr fyller jag dock inte mitt syfte utan är inte så bra på det jag heller...ajaj.)
Ha det bra och simma lugnt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0