Ida - IKEA

Jag gillar verkligen IKEA
Vet inte riktigt varför, men jag gör det. Helt okej möbler till väldigt okej priser liksom, plus att jag gillar inredning. Minns att jag alltid ville åka till IKEA som liten (nu med fortfarande i och för sig) eftersom att jag älskar sättet de visar sina möbler på - som uppbyggda små hus/lägenheter. Übertrevligt!
   Häromdagen var mina föräldrar på IKEA, men tyvärr kunde jag inte åka med. Dock bad jag dem att införskaffa ett par grejer till mig:
 
Set med bestick, 16 delar 39 kr     Set med gryor, 5 delar 99 kr                    Stekpanna 25 kr (Wooow)


Billigt billigt! Kanske inte de bästa eller finaste produkterna, men förmodligen helt dugliga och verkligen bra priser! (!) Lite dyrare grejer kan man köpa sen, men det lär bli dyrt nog ändå att flytta hemmifrån. "Men GUUUD vad skriver Ida nu" tänker kanske ni, "ska hon flytta hemmifrån redan?". Nej, den tiden är inte kommen än, men det gäller ju att vara lite förberedd när den tiden kommer ;] Eller hur? Dessutom tänker jag det vore bättre att införskaffa små saker lite hit och dit nu och då istället för på en gång - annars lär jag ju inet ha råd att betala min första hyra och det vore ju för trist.
   Har hittills inte särskilt mycket "flytta-hemmifrån-saker", men har åtminstone sakerna ovan, några kak/bak-böcker, en hel del olika små kaffekoppar, tårtspade, tårtgafflar + strykbräda och strykjärn. Hah, jag vet...strykjärn och strykbräda. Hemmafru nästa? Tjoho ;D

Nu ska jag kolla igenom matten, har prov imon.
Någon som är villig att göra det i mitt ställe? Häpp, antog det. Ses sen då...
Med kärlek,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0