Ida - Jag har varit här hela tiden

...jag har bara inte haft något internet.

Eller jo, det har jag visserligen också haft, men inte trådlöst. Sitt på "tråd" då tänker ni kanske, och ja, det gör jag också nu. Men framtills härom dagen har min laptop inte varit portabel, utan bara fungerat helt stillastående med fasttejpad sladd. Nu har jag dock övertagit mammas gammla sladd till en icke-fungerande dator och kan äntligen använda internet igen. Tjoho! ;D

Antar att ni alla är supernyfikna på att få höra vad jag gjort under hela denna otroligt långa tid jag inte bloggat på, men faktum är att jag inte riktigt minns. Det beror inte på någon blackout eller så, mer på¨att jag inte gjort något speciellt antar jag. Mer än att ha varit i Stockholm då. Det var najs.
   Kollar faktiskt runt på lite lägenheter där just nu för att liksom kolla priser för att se precis hur fattigt jag kommer tvingas leva och hur många jobb jag kommer tvingas ha samtidigt som jag pluggar ;S Vill gärna bo där ändå hursomhelst, finns så mycket människor och så mycket liv jämför med vår "lilla by". Haha...



Strax ska jag titta på Svenska Hollywoodfruar (hej ytlighet och eventuell avsaknad av en del hjärnceller) och efter det packa. Ska nämligen på överlevnadscamp/ledarskapsläger hos millitären med skolan imorgon. Ska väl bli sådär kul, ser inte direkt fram emot att sova utomhus. Fryser nämligen redan nu...huuuh!

Frusna hälsningar,
(Btw sänd mig och Petra en extra tanke imorgon kväll när ni ligger där och gottar er i era varma sängar...)

Thumbnail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0