Ida - Kollade på förkväll nyss

Skulle slå på tv:n för att kolla på Scrubs
(haha ja, kollar på det) men första som poppade upp var en intervju med Kissie och tja, där fastnade jag. Det första som slog mig var att hon faktiskt hade så stora läppar som det står ut på hennes blogg = inte så stor redigering av dem men att hennes hy faktiskt var ganska hmm...prickig = stor redigering av dem bilderna på bloggen. (Btw, varför har så många stora bloggerskor problem med acne?) Det andra som slog mig var att hon var väldigt lugn och faktiskt kom med helt okej argument för hennes beteende. Däremot var den andra gästen Amelia eller vad hon nu hette ganska omogen, speciellt med tanke på hennes ålder. Bland annat sa hon  något i still med att "vem som helst kan bli känd i 15 sekunder, kanske till och med 15 minuter, men det gäller att skaffa ett bestående intryck och fortsatt intresse", vilket enligt mig var väldigt nedvärderande.



Kissie i tv4:as "Förkväll"
http://www.tv4play.se/noje_och_humor/forkvall?videoId=1.1613217


Sure, jag tycker inte att alla borde vara som Kissie eller något sådant, men jag tycker att äldre borde försöka förstå att folk faktiskt har sina bloggar som extrajobb - det är ett arbete som vilket annat jobb som helst. Är det nu så lätt att skapa bloggar och få runt en miljon läsare i veckan...ja, men skapa en själv då?

Näe, nu är det nog dags för lite plugg
Önska mig lycka till, det lär behövas!
Föresten, vad ska ni själva hitta på ikväll? Blir det tv-time eller plugg? Själv ska man ju som sagt plugga lite, men blir också tv - Anna Anka söker assistent och Svenska Hollywoodfruar. Ja, jag vet, det är nästan så jag skäms...




Kommentarer
Postat av: Nicco

Hahaha, kan inte bestämma mig för om Kissie är cool eller dum i huvet xD Hon låter ju väldigt vettig när hon snackar faktiskt.. Mycket bättre än fler andra "accepterade" storbloggare..



Och what's up med Gynnings ögon hela tiden? xD Hon spärrade upp dem mer och mer och mer...

2010-04-26 @ 21:11:10
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0