Nicco - Myslördag

Igår sa Pierre "Ska vi inte gå på bio?"
Då sa jag "JAA!!"

Så vi gick på bio.

Träffade där Elin med vänner.
Himla bra film faktiskt, bättre än vad jag trodde. Förväntade mig en helt vanlig romantisk drama, men på slutet hände något som lyfte hela filmen. Ska inte säga vad, för då pajar jag det för er som vill se den ;)
Kan även tilläggas att den inte är så tjejig som den har stämplats. Synd när det blir så.

I alla fall, sen gick jag och Pierre och fikade på Vattenporten (Chai latte FTW! :D) och sen åkte vi hem till våra hus.

En väldigt mysig kväll var det, för jag ÄLSKAR BIO! Synd att det är så dyrt bara...

Idag borde jag skriva idrottsfördjupingen. Borde. Men vi får se vad som händer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0