Nicco - Uppdatering om mitt liv

Hej folks!
Har uppdaterat lite dåligt de senaste dagarna eftersom Pierre har varit här. Men här kommer en fullständig uppdateringa på allt intressant, från torsdag till lördag ;)


Torsdag:
Åkte in till stan och mötte upp med Pierre där. Sedan sprang jag runt som en galning i alla affärer och shoppade. Doch blev det bara tre saker. Det kändes som tio kan jag tala om...
Här har ni dem.




Jeansjacka från Gina Tricot, 350:-
Leggings från Vero Moda, 160:-
Skor från H&M, 100:-
 
Fredag:
Jag och Pierre åkte in till staden igen på eftermiddagen och köpte en ny skateboard till honom. Sen drog vi till 035 för att kolla på Aim For Murder (före detta The Princess Pride) http://www.myspace.com/theprincesspride, eftersom min pojkvän är sångarens groupie. Vi hängde i alla fall backstage från typ 18.00 till 21.30 när de skulle spela. SÅ COOLT 8D Not. Men det var trevligt ;)

Lördag: (HAHAHA, skrev fel på "lördag" båda gångerna, det blev "lösrad" xD)
Det har inte hänt så mycket intressant idag, har filat Pierres truckar för de var för slitna för att man skulle kunna skruva på muttrarna. Sen har jag läs rätt mycket i Genom dina ögon (det är sjukt bra! Kan inte slita mig! :D). För en halvtimme sen åkte Pierre hem och här sitter jag nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0