Sosso - Crazy Thursday!

Nu har jag inte hunnit blogga på ett bra tag! Men här sitter jag nu, fast jag egentligen borde göra annat. Oh well. Idag har jag missat bussen, haft en fyra timmar lång håla som ägnades åt induktionsbevis och lite annat sånt, tittat på skor, haft ett ganska långt samtal med Ida och struntat i att träna trots att mitt frenetiska packande av träningskläder imorse var anledningen till att jag missade bussen. Imorgon är det kulturdag vilket säkert blir trevligt och sen ska vi göra något mysigt eller hejdlöst roligt eftersom att det är Valborgsmässoafton. En ganska soft fredag tycker jag. Resten av helgen blir jag dock så illa tvungen att prata, tänka, andas, sova och äta matematik, eftersom jag knappt börjat på min internal... ångest! För tillfället har jag så mycket annat att tänka på dessutom! Tur att det finns musik som gör allting en aning lättare.

En låt som gör mig lycklig....
Yeasayer - O.N.E.

...och en som gör mig lite ledsen!
Shout Out Louds - Impossible

Det var allt för mig denna eftermiddag, nu ska jag titta klart på Sophie Scholl - The Last Days som jag missade på historian. Jag gillar den skarpt! Eller så är det bara för att jag är en sån sucker för filmer om andra världskriget... Inglorious Basterds och Pianisten är två favoriter.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0