Elin - 50 sanningar om mig

1. Jag är dåligt på att spara pengar
2. Jag hatar att svära men gör det i alla fall
3. Jag är sockerberoende
4. Jag har aldrig varit full
5. Jag har aldrig rökt
6. Jag äger endast ett par höga klackar
7. Jag tycker om att laga mat
8. Jag tycker att diska är avslappnande
9. jag har forbi för kiss och bajs
10. Jag äger endast ett par höga klackar
11. Jag har kommit underfull med att jag valt fel linje
12. Jag vill vara 8 cm kortare än vad jag är nu
13. Jag är galen i one tree hill
14. Mina systrar är det bästa på denna jord
15. Att vara i stugan med mina bästaste vänner är underbart
16. Jag samlar alla mynt i en spargris
17. Jag stängde in en geting i ett glas med yougurt så all rann ut på fönsterbrädan
18. Jag har varit utbytesstudent
19. Jag har bra immunförsvar (ta i trä)
20. Jag har varken tagit svininfluensa vaccinet eller livmoderhalscancer sprutan
21. Jag vill bli flygvärdinna
22. Min högsta dröm att att bidra med något viktigt till världen
23. Jag vill kunna spela piano och gitarr
24. Hade nästan gjort vad som helst för att kunna måla/rita
25. Jag tycker allt på toaletter är ofräscht
26. Jag tycker det är roligt att städa hos andra
27. Jag tycker inte om ofräscha människor
30. Jag är dålig på att borsta tänderna
31. Jag är inte så bra på att ta tag i tråkiga skolarbeten
32. Jag håller på att ta körkort
33. Jag tycker om historia & gamla saker
34. Jag är galen i väskor
35. Jag tycker om att baka och laga mat
36. Jag vill gå i en typiskt amerikanskfilm skola
37. Att slösa pengar på småsaker är roligt
38. Jag sitter alldeldes för mycket vid datorn
39. Pippi långstrump, barnen i bullerbyn...tycker jag fortfarande om att kolla på
40. Jag tycker det är roligt att titta på gamla tvprogram
41. Jag tycker det är godare att dricka tex apelsinjuice ur mugg
42. Jag har/haft sju husdjur ( 2 hundar, 2 hamstrar, 1 marsvin & 2 kaniner
43. Tycker inte om att titta på skräckfilm men gör det i alla fall
44. Jag är avundsjuk på Sossos plugghuvud
45. Jag måste alltid gå extra tidigt för att verkligen veta att jag inte missar bussen eller tåget.
46. Tycker inte om att åka buss själv
47. Jag ryser av allt...
48. Jag är lättirriterad
49. Jag lånar alltid min systers kläder
50. Jag har tråkigt


Om ungefär 1,5 timme ska jag övningsköra hem till Sosso på tjejkväll. Jag mår fortfarande sådär men en tjejkväll med mina underbara vänner kan fixa det =).




Kommentarer
Postat av: NN

Det heter bra, bättre, bäst och byt, bytt, bytte. Ett tips att tänka på detta innan du skriver en blogg! Det finns inget som heter "bästaste".

2010-08-28 @ 00:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0