Elin - bad hair day

Jag har bara inte haft en dålig hårdag idag. Utan det har jag alltid. Nu för tiden hänger mitt hår livlöst, det är slitet och tunt och ser ut som en råttsvans när jag har håret i hästsvans. Jag vill ha tillbaka mitt gamla hår. De tjocka och glansiga håret jag hade när jag var mindre. Idag har jag funderat stor på att raka av håret så att håret får börja om från början. Men nu med mer eftertanke så tror jag att jag kommer ångra mig stor. Nu funderar jag istället på om jag ska klippa det kort kort. Det kommer bli som en stor hårboll på huvudet om jag inte plattar det men det får jag ju se till att göra det. + så ska jag köpa ett väldigt bra värmesprej. Funderar på om jag ska klippa det lite som Hilarie Burton (Peyton) i one tree hill.


Men jag vet inte riktigt. Tänk så blir det en stor miss och allt blir dåligt. Men jag vill göra något med håret. Tips? Är jag ute på helt fel spår? Säg det då innan jag begår världens misstag!!

Nu ska jag gå och lägga mig =)

Hörs imorgon

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0