Elin - Dagssömn och köpepizza

Jag vaknade inte förrens klockan ett idag. Inte ens utsövd var jag, hur trött kan jag vara? I alla fall så har jag inte gjort något vettigt alls. Legat kvar i min säng och tittat på några avsnitt från one tree hill. Det var inte förrens nu jag insåg att klockan redan är fem. Tiden går så jäkla fort när man inte går upp förrens efter lunch tid.
Jag väntar nu på att pizzorna ska komma inflygande genom dörren. Mamma och Pappa ska iväg idag så det fick bli köpepizza som vanligt för mig och systrarna. Hade faktiskt varit rätt så gott med lax som mamma och pappa ska ta med sig, men har man två småsyskon som kan dö för köpe pizza så fick jag ge med mig ;).

Senare ikväll/natt ska jag ta och packa väskan. För imorgon bär det av till skåneland med två av plenistjejorna, Nicco och Ida.



Jag glömde helt att publicera detta inlägget ovan

Nu sitter jag i soffan och proppar i mig godis och tittar på film och väntar på att Balder ska få sitt dampryck!

Ha en bra lördagskväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0