Elin - första skoldagen

Vem vill vara etta nu? Ingen Ingen
Vem vill vara etta nu? Ingen Ingen alls!
Ingen ingen alls
Ingen ingen alls
Vem vill vara etta nu? Ingen Ingen alls!

Vem vill vara två nu? Ingen Ingen
Vem vill vara tvp nu? Ingen Ingen alls!
Ingen ingen alls
Ingen ingen alls
Vem vill vara tvåa nu? Ingen Ingen alls

Vem vill vara trea nu? Alla Alla
Vem vill vara trea nu? AlliAllihopa
Alliallihopa
Alliallihopa
Vem vill vara trea nu? AlliAlliHopa

Wohhoo, första dagen i trean och det känns faktiskt förjävla bra. Jag har ett helt perfekt schema, men roliga lektioner, det är i alla fall vad det känns nu, vi får ju se när de börjar på riktigt! Jag och mina klasskompisar har gått och nynnat på versen/låten? ovan hela dagen men vi har inte riktigt vågat gå runt i skolan och sjunga högt! Man håller sig ju ifrån att skämma bort sig första dagen.

Denna dag har i alla fall varit ganska soft. Inte gjort så värst mycket. Lånat lite böcker, snackat lite, gått igenom lite om vad alla kurser innbär och så. Ett möte om Belgien har jag också hunnit med och det känns riktigt roligt att de kommer hit på Fredag och stannar en hel vecka. Vi ska hitta på en massa roliga saker, Bla liseberg, göteborg, paddla kanot och lite sånt.

Amanda hängde med mig efter Belgien mötet för vi skulle träna på vår dans som vi ska dansa med belgarna när de kommer. Men det slutade med att jag sprang runt i hela huset och letade efter skivan med musiken som försvunnit och Amanda somnade i soffan. Haha

Nu ligger jag själv helt utslagen i min säng och ska snart krypa ner och sova. En ny rolig dag imorgon.
Det trevliga är att jag slutar redan tjugo i tolv imorgon så är hemma redan halv ett, sweeeet =).

Har ni haft en bra dag idag?


Kommentarer
Postat av: nathan

sv: blää på dig :P

2010-08-19 @ 06:47:24
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0