Elin - godisätande morgon troll

Såhär på morgonkvisten finns det inget godare än att äta godis som man har kvar sen dagen innan. Och detta är sista gången som jag kommer kunna äta godis på morgonen för nästa vecka då jävlar ska jag sluta upp med allt onyttigt.

Jag hade tänkt ligga kvar och dra mig lite till i min varma säng, vädret utanför är inte riktigt på topp och jag är lite deppig för att sommaren håller på att ta slut. Vi börjar skolan om 4 dagar. Men jag börjar trean och det kommer bli suuper roligt.

Eftersom jag städade tvättstugan igår så finns det inget mer som ska göras där inne, (inte ens tvättas kläder, OMG ett mirakel) så ska jag och minsta lillasystern måla Balders hundkoja som ska vara i hundgården. Vi grundmålade den igår så idag ska den målas röd och blå precis som vårt hus. Det kommer bli super fint, och för er som tror att Balder alltid kommer få vara i hundburen är väldigt fel. Han ska bara vara där när vi inte är hemma under dagen och han kommer såklart att få sova inomhus och vara en familjehund precis som alla andra hundar.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0