Elin - Klockan tickar

Jag var redan hemma halv ett, åt lite lunch, gosade lite med Balder och nu håller jag på att städa rummet. Dessutom så ska jag städa badrummet (för det lär inte syrran göra), dammsuga överallt och torka golvet.Ikväll ska jag iväg och städa på dagis! Pjuuhhhuu, det känns som om att det enda jag gör i mitt liv är att städa!

Iallafall så kommer min ´Belgiska vän Lise imorgon vid tre tiden. Vi ska hämta upp henne och träffa alla andra belgiska vänner som kommer för att stanna en vecka. Jag kommer inte ihåg om jag skrev detta i förra inlägget ;) haha. Men jag har ju varit med i ett studentutbyte med Belgien på påsklovet innan sommaren och nu var det dags att de skulle komma till oss och upptäcka vår kultur och vad vi i Sverige gör och hur Sverige ser ut. Det ska bli roligt att se vad de tycker! Innan vi ska hämta henne på tåget ska jag åka till skolan för att gå på pa-möte/information (pa = projektarbete).

Nu ska jag fortsätta städa så att jag kommer någonstans.

Ha det bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0