Elin - lista lista lista - sista kvällen man kan vara uppe sent.

Har du druckit tills du spytt? Nej

Sårat någon? Hmm, ja någon gång, jag är ju inte alltid en ängel!

Förlorat en vän? Nää

Träffat nya människor? Absolut

Kysst en främling? Nej

Tagit droger? Absolut inte

Haft en sommarflört?  Njäää

Gråtit? Ja

Skrattat tills du kissat på dig?   Haha Ja 

Tältat? Jaaa :D

Varit vaken en hel natt? Många gånger och det är trevligt

Solat? Jajamen, varje sommar

Badat? var allt en liten säl när jag var liten men nu har jag förvandlats till en liten badkruka

Haft ett förhållande?   Nä, tyvärr

Gjort dig riktigt illa? Stukat armen en gång när jag trillade med cyklen

Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nää eller i vintras tog jag två nya hål i öronen

Läst en bok? Absolut, jag älskar böcker, specielt de som är sanna 

Skickat fel sms med flit? Nää

Suttit vid datan en hel natt?  Jaa, eller väldigt sent in på natten, till 4 - 5 på morgonen

Näckat? Nää

Solat naken? Haha nä och skulle aldrig få för mig det heller

Fått utegångsförbud? Nää, jag är ett lydigt liten flicka

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej

Varit i slagsmål? Slagsmål och slagsmål, knuffat och dragit syster i håret ;)

Pussat någon utav samma kön? Nej

Sjungit högt på ett berg? Räknas högre kulle? Isåfall ja

Kysst någon i regnet?  Nej

Kysst någon i skogen ? Nej

Kysst någon du inte borde?
Nej

Tappat rösten? Jauuu

varit på festival? Rix fm festival? :P

Gått upp i vikt? Jaaa, tyvärr

Gått ner i vikt? Ja :D

Brännt dig? oooh ja

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Jao, toffsar och bikini band

Varit utomlands? Jaaa, älskar att vara utomlands

Gjort ett bra köp? Absolut

Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja

haft skadeglädje? Haha ja 

Sovit under bar himmel? Sov på studsmattan med plenisarna

Vad kommer du sakna mest? Jag kommer sakna ledigheten nu i sommar, chansen att springa hem till en vän när klockan är nio och hitta på en massa spontana saker, som pizza fika på stenbrottet.



klockan är runt halv ett och jag har bestämt mig för att jag ska vara vaken en stund till och titta på film. Detta är sista kvällen som man kan vara uppe sent för sen börjar skolan. Men ska ändå stiga upp tidigt så att jag kan somna imorgon kväll vid hyffsad tid.  

När jag kom hem från körskolan övningskörde jag med Ida i Baksätet hem till Sosso. Vi bestämde att på jullovet ska vi ta en roadtrip till Stockholm. Nu ska vi bara få tag i bil och pengar ;). Haha Det är inte så mycket bestämt ännu. Lite spontan får man ju vara.
                                                     
Nu har jag i alla fall kommit igång med körkortet och det känns super. Ska bli skönt att ha körtkort så man kan köra vart man vill, tur att föräldrarna äger två bilar så man kan låna en.

Tjipp Tjopp Tjena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0