Nicco - Dagen

IDAAAAAG. Ja.

Idag har vi jobbat med internTVn hela dagen. Och believe it or not, we are actually makin' some progress.
Mycket progress för att vara exakt. Känns riktigt härligt att man för första gången på länge känner att man har kontroll på något inom TV-ämnet. Förra året var det typ panik hela tiden.

Men nu är vi på G igen, och jag känner på mig att det kommer bli riktigt bra! :D
Det är det i alla fall än så länge ;)

Ikväll ska jag och de andra hem till Sussu-vännen och ha mys. Jag läääängtar! :D



Kommentarer
Postat av: PERFEKTIONIST

sv: Han är bäst. :)



Allt bra med dig?

2010-08-27 @ 17:03:00
URL: http://perfektionist.se
Postat av: :)

Skulle vilja vara din tumme på bilden!

2010-08-29 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0