Elin - 22 december 2010

Godmorgon eller godförmiddag kanske jag ska säga!

Jag vaknade för en halv timme sen av att Julia och hennes kompis sjöng super högt ute i fin rummet. Mina planer var inte att sova såhär länge idag utan jag ville gå upp tidigt och hjälpa till hemma nu inför Julen, det är ju endast två dagar kvar.

Mamma kommer i alla fall snart hem från jobbet och då ska vi kila in till stan och se ifall vi kan hitta något fint att ha på oss på julafton / juldagen då mamma tyckte att den klänningen jag köpte inte passade till julafton utan mer till nyår.

Jag och amandaB tränade igår på friskis&svettis och herregud vilken träningsverk jag har, både i mage, rygg och ben. Jag körde ut mig totalt igår så det var kanske därför jag sov så länge idag!

Nu ska jag göra mig iordning.
Ha en bra dag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0