Elin - jag har kämpat!

kämpat har jag, haft nästan i teoriboken i många många timmar, använt mycket pengar och tid på att lära mig att köra.. det har nu resulterat i att jag idag torsdagen den 2 december 2010 fick mitt körkort klockan halv tio.

Nu är jag äntligen färdig och kan färdas ute på vägarna utan behov av föräldrar eller andra "vuxna".
Känner mig sjukt stolt att jag klarade det och det kommer nog bli en stor frihet att kunna köra vart jag vill och även en större möjlighet att hjälpa till hemma, tex handla mat, hämta småsyrrorna!

Nu är mitt liv helt perfekt!

WOHoooooo


Jag kommer köra runt i min vit/rosa prickiga bil så ni kommer se mig :D


Kommentarer
Postat av: My

Grattis, bra gjort:)

2010-12-02 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0