Elin - köttkorv och potatismos

Hela dagen har jag spenderat på en stol i köket med datorn framför mig, inget städat rum och inget tvättande. Istället bestämde jag med Frida att vi skulle boka biljetter till svinalängorna idag. Så istället för att leka städerska blir det att sitta i en mysig biosalong med Frida och Amanda.

Balder ligger så fint i sin lilla korg och sover. Ska låta han sova så länge som möjligt så jag slipper hans dampryck.

Sitter också och funderar på vad vi kan äta till kvällsmat, eftersom bara jag är hemma och resten av familjen kommer hem någongång ikväll så får jag förhoppningsvis bestämma :P

hehe det bir köttkorv med potatismos... (NOT)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0