Elin - stanilistan

Jag har världens mest korkade syster som inte kollar sitt pass innan hon förbereder sig för att åka utomlands. Vi skulle åka in till resebyrån vid nio i morse, tidsoptimister som vi är kom vi inte iväg förrens halv tio men det hör inte till saken. Hon springer runt som en galning i huset för att leta efter passet och märker att det gick ut för ett år sen. Snabbt in till polisen för att beställa ett nytt som förhoppningsvis kommer på torsdag om vi har tur och då om vi har ännu mer tur finns resan kvar på torsdag som hon tittat på.

Det som jag ville komma till var att jag spenderade halva dagen på stan, först med mamma och amanda och sen ida och sosso. Grymt mycket folk på stan. Så mycket att både jag och Ida höll på att svimma. Vi åkte hem tidigare än sosso för vi var grymt trött på allt folk. Somnade direkt när jag kom hem och sov enda till klockan åtta. Så nu är jag pigg som en lärka. Jag hittade inte så mycket på stan, ett par knäsockar och lite smink. Orkade inte leta som alla andra galningar på stan.

Nu tittar jag på Pirates of Carrabien med Syster som troligen redan har somnat i soffan. Men jag kila ner och hämta lite choklad ur paradisasken och mysa till det lite.

Hoppas ni har haft en bra dag. Nu är det endast 4 dagar kvar till nyår som jag ska fira med mina bästa vänner, alltså plenisgänget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0