Elin - Två barbispappisar påväg till trelleborg!

Just nu är två söta paket med barbapappisar på påväg ner till trelleborg med mina två systrar. Vårat kusinbarn firar sin 5-års dag och jag kan inte följa med på grund av praktiken! Så typiskt, varje gång vi ska åka någonstans så kan jag inte följa med. Det var samma situation förra året vid hennes 4-års kalas.

Klockan är nu elva, funderar på om jag ska gå och titta på ett one tree hill avsnitt, såklart inte de gamla utan de nya avsnitten från säsong 7. Efter en lång tur på stan med Petra och Lizi utmattade av allt balklänningsprovande fick denna box lätt följa med mig hem.

Provade ett tiotal klänningar, olika modeller, olika färger men jag hittade inte riktigt någon som jag bara WOW. Lizi däremot provade sin första klänning och det var den! Förhoppningsvis har hon köpt den idag, den var verkligen super snygg.

Nu ska jag göra lite frukost/lunh titta på one tree hill och sen göra mig iordning.

Ha en bra dag. Min dag kommer somsagt va spenderas på sjukhuset!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0