Ida - Dags för mig med...nu har jag KÖRKORT! ;D

Wohoo! Idag fick jag också körkort, känns superbra ;D Gjorde ju teorin samtidigt som Elin och nu, en vecka efter var det dags för självaste Uppkörningen. Började att tagga redan på morgonen med Övningsköra från Slagsmålsklubben och dansade runt som en galning fram tills det var dags att ta bussen. Var inte särskilt nervös förrän min körlärare lämnade över bilen till mig och sa åt mig att andas och ta det försiktigt - då satte nerverna in! Klarade trots allt av det ganska bra och nu har jag äntligen mitt körkort. YEEEEEEEY



Söt kaktus i bil (!) jag fick av pappa idag eftersom jag fått körkort. Söt!



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vilken sötis! Grattis igen syster!:)Kul att äntligen få läsa ett inlägg från dig igen.

2010-12-09 @ 17:48:58
Postat av: Mikaela

Grattis! :D

2010-12-09 @ 18:27:32
URL: http://runemyra.bogg.se
Postat av: Ida

Tack syster! :D

2010-12-09 @ 19:56:08
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0