Elin - Tjejkväll/Kalas för Rebecca :D

Det blev mycket matlagning, skratt, prat, skrik, minnen, chokladpudding, godis, popcorn! Vi hade det jätte trevligt igår hemma hos Rebecca. Vi lagade tacos, åt chokladpudding, åkte pulka ner för skidbacken, spelade "stop the bus" fast det hete något annat :P. Pratade och skrattade :).

Idag vaknade jag vid nio, gick ner och pratade med mamma och sen gick jag och la mig igen och halv sov till klockan ett, sedan dess har jag sturkit och lagt alla kläder i olika högar.

Nu har jag tagit en paus och tittar på jungel george

Ikväll ska jag hem till Amanda och titta på melodifestivalen :D

Vad ska ni göra idag?
kramisar


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; okej x) vi kollade på "I hate valentine's day" :) skitbra film!

2010-02-06 @ 16:58:30
URL: http://elinmared.blogg.se/
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Hihi yes, du får gärna komma och vara statist om du befinner dig i stockholm i veckan. ;)

2010-02-06 @ 20:35:33
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0