Elin - Tuesday

Sitter nu på engelskan och sluta om en fem minuter. Det är väldigt segt för jag har ingen motivation till att skriva. Efter att skolan slutat ska jag på ett möte med vår syokonsulent :). Ska välja vilka ämnen som jag ska ha till trean. Tror antagligen att det blir historia och turism :P. 

efter mötet är det bara att försöka skynda sig hem så fort som möjligt (ganska omöjligt eftersom man ska åka med den dåliga kollektivtrafiken). Väl när jag är hemma ska jag iväg till dagis och städa och sen väntar bara pluggandet eftersom jag har ett ganska stort psykologiprov imorgon. För den delen så fick jag även MVG på samhällskunskapen. It feeels soo goood :D
nej nu måste jag logga ut innan vår lärare blir galen (för just nu är det nog ingen som gör det man ska)

Tjhipp tjhopp tjeeeena :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0