Ida - Sockerchocka!

Ska strax fixa klart glasyren till mina cupcakes...

De hade inte florsocker med jordgubbssmak i någon av de fem av affärerna jag har varit i de senaste dagarna, vad är det för fel på dem? Har det slutas att säljas? :(
   Försökte fixa en annan glasyr igår med hallonsmak, men blev för lös så nu får det bli en ganska humm...smaklös men färgad glasyr istället x)

Har ni haft en bra alla hjärtans dag? Hoppas det! Idag ska vara en dag fylld av choklad, god mat och kärlek. Se till att omge er av folk ni mår bra av! Det måste inte nödvändigtvis vara en pojkvän om ni nu inte har någon sådan, och inte heller en flickvän, utan funkar superbra med vänner och familj - bara ni tycker om varandra!
   Själv ska jag tilbringa min alla hjärtans dag kväll/natt hos Elin tillsammans med ett par andra vänner vilket kommer att bli toppen ;D Alla har bakat något litet var plus att de flesta köpt glass att ta med sig så vi kommer verkligen bli hyper av allt socker...men det är bara bra eftersom att vi förmodligen inte kommer att få så mycket sömn heller om jag känner oss rätt. Haha :D


                 

Ha nu en riktig toppenkväll allihop!
Det ska åtminstonde jag se till att ha ;]
Även om jag förmodligen kommer ångra efteråt att jag stoppat i mig så mycket socker, både pga magont och hål i tänderna...haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0