Ida - Välkommen tillbaks. Tack!

Hejhej på er alla, nu är jag här igen!

För att slippa tvinga ur er några välkommnande över att jag är tillbaks så väljer jag helt enkelt att välkomna mig själv. Tack!
   Har varit lite mycket den senaste tiden, sjuk kanin, jobb och plugg i kombination med en hel massa andra att tänka på. Hursomhelst är jag (och Kummin) på G igen...så watch out! Mohah ;)

Sitter i skolan just nu och väntar på att det ska bli "mat" - falukorv med makaroner. Makaronerna med lite salt på känns väl helt okej, men korven däremot är inte lika lockande.



Haha jaa, det var allt jag hade att säga för den här gången, men ska slänga iväg något lite vettigare blogginlägg ikväll. Hoppas vi får reda på lite mer om Petras resa till Berlin då!

Pussåkram
Och du...ät nu inte för mycket godis innan maten! ;]


Kommentarer
Postat av: Elin

Det var ju lite synd att det var ris istället för makaroner! Eller fick ni makaroner?

2010-02-01 @ 15:41:32
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0