Nicco - Varning för ytligt inlägg!

Imorgon ska jag klippa mig! :D

Det är verkligen på tiden kan jag be att få tala om. VERKLIGEN. Nej, asså, jag menar VERKLIGEN att det VERKLIGEN är dags nu. På riktigt. Helt ärligt. Jag är så tråkig. Jag svamlar nu.

ANYWAYS, haanii ska komma hit på morgonen, sen ska vi mysa (läs sova) innan vi åker in till stan och båda klipper sig. Sen bär det av till skolan som börjar 12.50 med filmkunskap :D

Inte en helt fy skam dag, huh? ;)


Ja, jag har fortfarande julgardinerna uppe -.-




Kommentarer
Postat av: Jocke! :D

Hej :) cool blogg stumpan ;)

2010-02-11 @ 21:56:28
Postat av: Nicco

Sv Jocke: morr tack JUCKE!!! ;)

2010-02-12 @ 18:26:54
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0