Petra- Long time ago, huh? ;)

HEJ LÄSARE!

Jag får erkänna... jag är dålig! Fy, skam på mig. Jag har varit jättedålig på att blogga, just för att jag inte tar mig tiden... illa, illa...

Just nu har jag precis slått mig ner i fotöljen med laptopen i famnen och observerar min fina bukett med tulpaner som jag precis köpt till mig själv! :) Kände för att välkomna våren in i mitt gröna rum, men nu när jag tittat ut så känns det som en evighet innan man får se våren skymta fram igen...
Nu regnar det förstår ni...

Har suttit och fundera lite idag över facebook faktiskt. Jag är verkligen anti men ändå lite slittrad då jag vill åt ett par principer som facebook har;).
Men men... haha, jag ska inte skaffa facebook!

Jag har inte så mkt mer att skriva om idag gott folk, mer än min lördagskväll blir ensam. Ska ha hela huset för mig själv, och sitta ensam framför tv... Om vi fortfarande skulle haft kontakten så hade du varit hembjuden...

Men! Här ska det slappas regält! Snart kommer våren! 

ha en trevlig helg läsarna våra! :)




pussar från Petra :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0