Sosso - Hinner inte skriva en rubrik.

Okej, det var en dålig ursäkt. Men jag kom inte på något bättre. Här kommer äntligen en liten update från mig! Har haft så sjukt mycket att göra på sista tiden. Lyssna gärna på låten, den är definitivt en utav mina favoriter.

Until We Bleed - Kleerup ft. Lykke Li

Idag är i princip den första dagen på flera veckor som jag riktigt kan slappna av. Hade ett kemiprov imorse som gick bra och jag slutade vid tre vilket kändes jätteskönt! Sedan gick jag till tågstationen för att köpa tågbiljetter. Och varför går jag ändå dit för att köpa det undrar ni? Jo, för att i automaterna där lägger nämligen de inte på någon serviceavgift! För er som inte känner mig kan jag berätta att tågbiljetterna är till lovet, då jag ska flyga till Amsterdam och behöver åka tåg från och till flygplatsen. Ska bli härligt att komma bort en vecka... Dock kommer jag ha mycket att ta igen när jag kommer tillbaka. Ingen rast och ingen ro, här förväntar de uppenbarligen sig att man ska plugga en massa på lovet.

Imorgon är det torsdag och då slutar jag sjukt tidigt eftersom att min sista lektion är inställd, woohooo! Funderar på om jag ska gå och titta lite mer i stan imorn eftermiddag och kanske köpa något vårigt... Det börjar klia i min plånbok kan jag säga. Eller så kanske jag ska gå och träna? Eller så kanske jag kan åka hem och äntligen prova Mass Effect 2? Gud, så mycket möjligheter jag har! Fritid känns så mycket mer underbart nuförtiden än vad det gjorde förr... För nu har jag ju nästan igen tid alls för mig själv känns det som. Den tiden som inte någon annan planerar åt mig måste alltid läggas på skolarbete, tyvärr.

En trevlig sak jag kan berätta är att nästa vecka ska vi intervjua Sonic Syndicate över telefon i RADIO TEJP! För er som inte känner till dem så värst väl kan jag säga att de är stora inom metal, om man säger så. ;) Det ska bli riktigt kul faktiskt! Även om jag personligen inte är något stort fan känns det verkligen som en spännande utmaning.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull, underbart! Men först vill jag titta lite på film och kanske ta ett fotbad och dricka lite thé. Nite nite!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg!:D

kramar.

2010-02-10 @ 21:35:32
URL: http://juleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0