Elin - 20 januari 2010

Jag tror vi alla i plenisbloggen ber lite om ursäkt för att det inte har blivit några inlägg idag! Vi har alla fullt upp med jobb och skolan så det blir helt inte mycket tid kvar åt att sitta vid datorn. Det har varit en lång dag för mig. Skolan slutade inte förrens fyra och klockan var fem var jag hemma och då bar det direkt iväg för att jobba! Ibland är det jäkligt surt att behöva gå och jobba när man inte alls känner för det och man bara vill kypa ner i soffan och sova ;) men det är alltid härligt när pengarna kommer.

Bestämde mig idag för att jag ska följa med på Belgien resan! Så nu får vi bara hoppas att turen är på min sida och att det fortfarande finns platser kvar. Så ska hålla tummarna hela natten hehe

Vi alla håller fortfarande på att fixa med våra personbeskrivningar och de lär komma upp i slutet av veckan så ni får hålla ögonen öppna om ni vill veta lite mer om oss allihopa.

Nu ska jag ta och umgås med min lilla familj

Har ni haft en bra dag?
Kramisar
 

Kommentarer
Postat av: S A R A

Söt bild på dig & amanda! haha :)

saknar er!

2010-01-22 @ 15:17:06
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0