Elin - BELGIEN HERE COMES AMANDA AND ELIN

visste du att det är två stycken tjejer som på påsklovet ska åka till belgien?

Fick i alla fall bekräftat precis innan jag gick utanför dörren ikväll att jag fick plats! Silken gläde. Hoppade flera meter upp i taket x) så nu är det klar
PÅ PÅSKLOVET DEN 2 APRIL TILL DEN 9 APRIL SKA JAG OCH AMANDA BEFINNA OSS I BELGIEN !
Så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen x) Ni får veta mer när jag själv vet mer för just nu vet jag ingenting.

Det blev i alla fall en mysig kväll hemma hos Amanda med let´s dance och livet är en schlager och en massa onyttiga saker så nu känns det som om magen ska spricka.
Det tråkiga är att man måste ta bussen hem och gå från busshållsplatsen hem till sig själv och det känns alltid som om någon går bakom en och ska hugga tag i armen, halsen eller benet vilken sekund som helst! Det blir ju inte eller bättre av när man sedan låter tankarna rinna iväg och man inbillar sig alla läskiga människor i skräckfilmer att det är de som går bakom en eller står bakom en buske eller snögubbe. uuuuuhh, ryser bara jag tänker på det! Nu är jag i alla fall bakom låsta dörrar och ska snart krypa ner i min varma säng och sova tills klockan ringer klockan åtta imorgon för klockan nio hämtar Johanna och Lizi mig och då bär det av till gekås :D ( det blev många klockan)

Så hur spenderade ni er fredagskväll?

natti Natti
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0