Elin- dreams-

Jag hade världens konstigaste dröm inatt! Jag och en kompis var på en bio där man fick gå och komma när man ville. Det var bara film på en liten normal tv och sen så var det massa andra aktiviteter runt om. När bion slutade så gick alla och då helt plötsligt brast ett rör fullt med olja. Alla bara trillar och åker med oljan till ett rör som leder någonstans där ingen vet. Jag lyckas komma ifrån och stoppa flödet av olja från röret. Jag lyckas och alla stannar upp. Jag börjar dra upp alla och lägga dem där det inte finns någon olja. Alla verkar helt döda men när jag väl lägger upp dem så vaknar de till liv. Det finns också ett antal porslinsdockor som jag plockar upp! Sen är jag helt plötsligt hemma hos mormor. Haha weird

Vet ni om drömmar betyder någonting?

Iför går fick jag reda på att vår bil brunnit ganska reält. Lite skrämmande eftersom vi inte märkt det. Det hade kunnat vara så att vi varit ute och kört och då vet man inte vad som kunnat hända. Men som tur var så var vi hemma så inget allvarligt hände förutom att bilen behöver lagas.
På allt detta så skar mamma sig i tummen så realt att hon inte kunde ta bort pappret för då skulle det blöda alldeles för mycket. Så jag fick leka sjuksköterska lite och hjälpa henne :) Vilken snäll dotter hon har va :P

Om vi ska strunta i allt olyckligt så ska jag idag åka pulka, dricka varmchoklad och titta på one tree hill med Mandis Pandis :)

vad ska ni hitta på en snöig dag som denna?

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0