Elin- för mycket fritid? -

Om ni undrar varför det bara är jag och Lizi som skriver inläg just nu är för att de andra kanske har så mycket annat för sig. Ida är ju fortfarande i sälen och Nicco har inte fått något internet på sin dator än och Sosso har väldigt mycket skolarbeten som ska göras nu innan skolan börjar igen och petra har nog fullt upp med sin lilla häst och allt annat hon har för sig nu på lovet :P Så nu om ni har undrat varför de inte skrivit något inlägg så är det därför :P Det är alltså bara jag och lizi som har för mycket fritid :) haha. 

Har precis tryckt i mig en stor skål med popcorne och ätit några skummtomtar och druckit en står kopp med apelsin juice. Ja ni läste rätt en kopp med apelsin juice. vem dricker apelsin juice ur en kopp tänker ni säkert? Jo jag gör det för jag tycker det smakar mycket godare om man dricker något ur en stor kopp :P Haha. Knäppt jag vet :P

Håller på att titta på one tree hill, har ju sex stycken boxar att gå igenom och har precis börjat på den tredje :)
 
Har ni haft en bra dag idag?
Kramisar


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: Allt är bra!:)

tack så mkt!

2010-01-05 @ 23:37:19
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Alina

Godmorgon sweetie=)

2010-01-06 @ 11:49:18
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0