Elin - första dagen i skolan

Ja, då var första dagen i skolan avklarad. nu är det bara 3 terminer kvar:D jihoooo. Men det är inte som i lågstadiet längre då man de första dagarna bara lekte lite lekar och pratade om vad man gjorde på jullovet. Nu går man på gymnasiet och då är det så att man börjar direkt med lektioner. Min dag började med psykologi, och när jag hör ordet psykologi tycker jag det låter mega tråkigt men det var faktiskt ganska roligt, iallafall det som vi gjorde idag då vi gjorde något om sin personlighet. Efter psykologin var det samhällskunskap då var och en skulle ha en ämne som vi ska redovisa någon gång nästa vecka. Jag fick rädda barnen som faktiskt är ganska lätt eftersom det finns så mycket fakta om det. Restan av dagen hade vi omvårdnad då vi pratade om HIV-AIDS och engelska B då vi började läsa boken the boy in the striped pyjamas.

Efter vi slutat vid fyra tiden åkte jag och Amanda in till stan då vi sprang inom ticknet och resia för att hämta resekataloger för jag hon ska förhoppningsvis ut och resa till sommaren.
Kom hem för ungefär en timme sedan och sen dess har jag tittat i resekatalogerna :).
Nu hoppas jag att vi har lite tur och hittar en bra resa för ett bra pris :).

Nu ska jag gå ner och äta spagetti och köttfärssås :)

Har ni haft en bra dag idag?

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0