Elin - ibland känns allt bara för j'vligt

Svettas fryser, svettas fryser, svettas fryser, ansiktet bränner, ögonen bränner, huvudet snurrar och det känns lite som om någon sitter och slår med en hammare innuti mitt huvud.

Min dag idag har känts väldigt tung och väldigt jobbig. Så mycket som vi har i skolan just nu har vi aldrig haft under hela vår gymnasietid :O
Måndag: medicin redovisning
Tisdag : Engelska glosor
Onsdag: Människan socialt och kulturellt prov
Torsdag : Medicin prov
Fredag : Medicin mini prov, egenlektions planering inlämning

det hela blir inte heller bättre av att jag har matte som jag ligger så mycket efter i och jag fattar inte ett dugg och allt känns bara så jäkla jobbigt och det är inte så roligt att gå ut med ett IG i slutbetyg. Jag vet inte vad jag ska göra för hur mycket jag än fösöker fatta det så går det inte in.

Så denna vecka skulle jag önska mig en trollstav som gör att jag klarar alla prov med MVG och att jag förstå hela matte B kursen.

Det blir inte heller bättre för just nu saknar jag min pappa jätte mycket och vill bara att han ska komma hem för att jag SAKNAR honom, tryggheten när han är hemma, hans hjälpfullahand som alltid finns där när det är någonting som man inte förstår eller behöver hjälp med. Hans stora bamsekramar som alltid får en att må bra!


som ni kanske försår med detta inlägget så mår jag piss rent ut sakt och vill bara krypa ner i min säng och sova genom hela veckan

Om vi ska få in lite positivitet i inlägget så är det bara:
175 dagar till min födelsedag, 84 dagar till sälen och 77 dagar till belgien! Så nu har jag någonting att se fram emot!

Jag får verkligen hoppas att ni har haft en bättre dag än mig
Kramisar
Elin


Kommentarer
Postat av: Nicco

Såja gummis :) Ska jag plugga matte med dig? :P <3

2010-01-25 @ 20:30:23
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: tiza

Japp det är det jag tittar på ^-^

2010-01-25 @ 20:32:37
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Tiza

ja det är sant.

allt är mycket bättre om man får "hitta på det själv"

^-^

2010-01-25 @ 23:43:31
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

ja :D

snygg blogg!

2010-01-26 @ 12:21:36
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0