Elin -idagärdettjejkvällhemmahosamanda

tacopaj, chokladkräm, grönsaker och dipp, naturgodis, lösgodis, let´s dance, film och mycket trevlig sällskap! Så kommer min fredagskväll se ut. Ska nämligen hem till Amanda på tjejkväll med henne, maja och matilda idag och det kommer bli mycket mysigt. Ska om 45 minuter ta bussen till lilla (eller stora hålan jämfört med vart jag bor)oskarström så börjar bli lite brottom du. Har precis tagit en dusch för vill ju inte lukta illa hehe och ska snart springa iväg och sminka mig och lite så (tjejsaker).

Idag slutade jag redan klockan halv tolv då vår idrott var inställd då vår stackars mentor (idrottslärare) inte kunde prata ,synd om henne var det men inte gjorde det oss någonting för vem blir inte glad av att få sluta tidigare?

Har fortfarande inte fått höra någonting från belgien resan men jag hoppas att hon som håller i det hör av sig snart. Är ju nyfiken och dessutom sjukt nervös.

Nu ska jag lyssna på några låtar till från one tree hill och snacka med min underbara vän LIZI :D sen ska jag göra mig iordning!



Ha en mysig fredagskväll!
Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0