Elin - så kan det vara ibland -

Blir visst bara inlägg från mig idag :P Men det kan vara roligt det med. Blev inte så mycket städ och tvätt som jag trodde :P Eller så kanske det var så att jag struntade i det :O  .. fy Elin.
Nu ska jag i alla fall snart gå och lägga mig men innan dess ska ni få liter bilder att titta på :)


Jag och lizi för några år sedan

Emmie, syster och Oskar förra vintern :)

Jag och petra påväg hem från konfrrmationsläger (alltså 2 år sedan om jag tänker rätt)

Jag och petra påväg till konfirmationsläger

On our way to Idas sommarstuga :)

Denna bilden får avrunda inlägget. Lizi, Jag och petra i våras :)

Hoppas ni har haft en rolig dag :)

Kramisar

Kommentarer
Postat av: amanda

japp, jag har haft en jättebra dag med massa plugg. och du elin, du har inte glömt provet va? :)

2010-01-10 @ 02:19:56
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0