Elin - SKOLA OCH SHOPPING :D

Tjenixen
Har haft fullt upp hela dagen så därför har det inte blivit något inlägg från min sida idag. Skolan började vid halv tio tiden med människan socialt och kulturellt. Den lektionen som vi inte gör så mycket på. Sitter mest av den och snackar med varandra ;). Sen har vi haft psykologi, samhällskunskap och matte. Inte så värst mycket att göra på dem lektionerna heller. På psykologin tittade vi på en film om tvångsbeteende och på samhällen fortsatte vi med våra egna arbeten (vilket leder till att man bara sitter och snackar). På matten då var vi minsann duktiga. Räknade som bara den :).

Kom hem vid fem tiden och då drog jag med lillasyster bort till mammas dagis för att städa. Alldeldes för läskigt att vara där själv ;). Dessutom går det snabbare om man har lite hjälp :). Kom precis hem från dagis och nu ska vi nog snart äta mat :) Gissa vad vi ska äta?

jo vi ska äta BROCCOLIPAJ :D Mumma kardemumma.

Gjorde även ett super kap idag med Emelie. Det var ungefär 20 minuter tills våra bussar skulle gå och vi tänkte, vi hinner inom Hm och kolla ifall vi hittar något:P Det leder till att emelie nästan missar sin buss och jag kommer hem med en hm kasse med fyra stycken kjolar och två små nessesärer. Allt detta skulle egentligen kostat 860 kr men jag fick allt för 230 kr :P


Det var ungefär en sådanhär kjol fast med resår i midjan :).
Jag köpte färgerna
Svart, lila, ljusblå, mörk grön/blå

super fina var dem i alla fall :)

Nu ska jag äta
Har ni haft en bra dag?
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Ida

Köpte du tre likadana kjolar? :P

2010-01-13 @ 18:41:06
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0