Elin - tiden går fort när man har roligt-

Tiden bara rullar iväg när man har roligt och har någonting att göra. Hela dagen eller sen klockan ett har jag och nicco suttit och fixat med bloggens design och tittar på en massa gamla bilder och filmer och för en halvtimme sedan blev vi klara =). Så nu har både jag och Nicco fyrkantiga ögon haha. Det tar ett tag när man ska fixa så man får ihop bilder, färg och text så det blir som man vill. Men man gör ju inte något utan att lära sig så nu har jag lärt mig lite om hur man fixar en design. Så om någon vill vara snäll och ge mig photoshop så kan jag nog fixa ihop en enkel design. :). Nicco gick i alla fall precis hem och jag funderar på om jag ska hoppa in i duschen och sen krypa i pyjamasen och ner i soffan och titta på en bra film. Eller så går jag och lägger mig direkt.

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra men eftersom det är jullov tar jag dagen som den kommer :).

Har du haft en bra dag idag?

Kramisar


Kommentarer
Postat av: joss

ÄNTLIGEN får jag reda på vad som händer i mina saknade vänners liv, detta var bra!

2010-01-04 @ 21:35:17
URL: http://jjjous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0